agenda

2023
do. 02 feb 09:30 - 16:00 Training t.b.v. Migratie E-Golf4U naar Nexxchange Training t.b.v. Migratie E-Golf4U naar Nexxchange
do. 02 feb 19:30 - 22:00 Regelavond Regelavond. De regeluitleg wordt gegeven door de golfregelcommissie.  Alle leden worden uitgenodigd zich aan te melden. Bedenk dat de regels ook dit jaar weer aangepast zijn. Wil je deelnemen aan deze avond in het clubhuis stuur dan een mail naar clubhost@golfclubvught.nl.  Het maximum aantal deelnemers is 15. Wees er snel bij want, vol = vol.
di. 07 feb 19:30 - 22:00 Regelavond Regelavond. De regeluitleg wordt gegeven door de golfregelcommissie.  Alle leden worden uitgenodigd zich aan te melden. Bedenk dat de regels ook dit jaar weer aangepast zijn. Wil je deelnemen aan deze avond in het clubhuis stuur dan een mail naar clubhost@golfclubvught.nl.  Het maximum aantal deelnemers is 15. Wees er snel bij want, vol = vol.
wo. 08 feb 20:00 - 22:00 Bestuursvergadering Bestuursvergadering locatie clubhuis
do. 09 feb 19:30 - 22:00 Regelavond Regelavond. De regeluitleg wordt gegeven door de golfregelcommissie.  Alle leden worden uitgenodigd zich aan te melden. Bedenk dat de regels ook dit jaar weer aangepast zijn. Wil je deelnemen aan deze avond in het clubhuis stuur dan een mail naar clubhost@golfclubvught.nl.  Het maximum aantal deelnemers is 15. Wees er snel bij want, vol = vol.
ma. 13 feb 20:00 - 22:00 Vergadering Jeugdcommissie Vergadering Jeugdcommissie