Gasten

Wanneer kan ik spelen?

• De ballenspiraal wordt (bij wijze van proef)  gebruikt om te bepalen in welke volgorde een speler of een flight op de tee van hole 1 mag afslaan. U komt en kunt aansluiten.
  • Per speler of flight doet men een golfbal boven in de spiraal. Dit doe je pas als je flight compleet is. De speler, of flight, die bij de onderste bal hoort is de eerstvolgende die op de tee van hole 1 mag afslaan, uiteraard pas als de green van hole 1/10 vrij is.
  • Spelers die van hole 9 komen en aan hun 2e ronde willen beginnen werpen hun bal in de ballengoot. Zodra hun bal vooraan ligt kunnen zij, na de flight die klaar staat voor hun eerste ronde, afslaan op hole 10.
  • Het inritsen is verplicht! Als er meer “in-ritsers” zijn wordt er om de beurt afgeslagen. Eerst een nieuwe (startende) flight op hole 1, daarna een ritsende flight enzovoort.
  • De pro's, greenkeepers en examinatoren hebben te allen tijde voorrang in de baan (natuurlijk niet tijdens wedstrijden), evenals de  Jeugdcommissie op zondag tussen 11.00 en 12.00 uur.
  • De ballenspiraal staat precies voor het net van hole 1. De ballengoot staat links aan het begin van hole 10, met daaronder de inrits-regels.

ballenspiraal      ballengoot

• Leden en niet-leden kunnen iedere dag van 09.00 uur tot zonsondergang spelen tenzij er verenigingsactiviteiten met standing plaatsvinden. Deze laatste activiteiten hebben minimaal voorrang in de baan. Een paar keer per week is de baan gesloten. Zie daarvoor: agenda

Buggy

Er is een monobuggy aanwezig op de baan.

Handicart

Er is geen handicart aanwezig op onze baan.