Lidmaatschappen

LET OP!

Vanaf 16 januari 2023 is er een ledenstop van kracht voor Golfclub Vught.

U kunt zich natuurlijk wel aanmelden met het inschrijfformulier. Uw inschrijving wordt dan op de wachtlijst geplaatst. De ledenadministratie zal u informeren zodra er weer ruimte is voor nieuwe leden.

U kunt kiezen uit de volgende lidmaatschapsvormen en tarieven.

Voor vragen kunt u terecht bij ledenadministratie@golfclubvught.nl

Lidmaatschap Volwassenen € 420,--

Met een volwassen lidmaatschap kunt u onbeperkt gebruik maken van alle faciliteiten die de club biedt. U kunt iedere dag spelen of oefenen en u kunt deelnemen aan alle clubactiviteiten.

Lidmaatschap Jong Volwassene € 300,--

Bent u jonger dan 40 jaar? Dan krijgt u een fikse korting op het hiervóór genoemde lidmaatschap. U bent volwaardig lid tegen een sterk gereduceerd tarief.

Home Course Elders € 300,--

Dit bijzondere lidmaatschap is bedoeld voor golfers die reeds lid zijn bij een baan met A of B status. Ook hiermee bent u volwaardig lid van onze club.
Aan het lidmaatschap zijn de volgende voorwaarden verbonden:

• U bent aantoonbaar lid van een andere golfclub die tevens uw “home-club” is waar ook de NGF-bijdrage wordt betaald.
  • De contributie van uw home-club is minimaal gelijk aan dat van Golfclub Vught

Student Lidmaatschap € 228,--

Ben jij tussen de 21 en 25 jaar en in het bezit van een studentenkaart? Dan is het Student Lidmaatschap echt iets voor jou! Bij Golfclub Vught is het mogelijk om competitief spel te combineren met recreatief bezig zijn en na afloop van training of wedstrijd staat in ons sfeervolle clubhuis het bier koud!
Het Studentenlidmaatschap is beschikbaar voor studenten die voldoen aan de volgende voorwaarden:

• Je bent aantoonbaar bezig met een studie aan het MBO, HBO of WO, dan wel met een privé-studie (of een equivalent hiervan in het buitenland).

Jeugd Lidmaatschap € 108,--

Golfclub Vught biedt jongeren tot en met 20 jaar een uitgelezen kans om hun vaardigheden in golf te ontdekken en verder te ontwikkelen. Door de unieke combinatie van een laagdrempelige par 3 baan met zeer uitdagende holes kunnen zij in zeer korte tijd handicap 54 (het oude gvb) behalen. Onze Golfschool kent speciale lesprogramma’s waarbij jongeren op een aantrekkelijke manier en met veel persoonlijke aandacht worden getraind, gecoacht en gestimuleerd om hun kwaliteiten in het golfspel snel en gericht te ontwikkelen.

Familie Lidmaatschap € 894,--
Een uitgelezen kans om in gezinsverband het golfspel te beoefenen. Bij minimaal 2 volwassen lidmaatschappen van familieleden betaalt het eerste kind slechts 50% en is het lidmaatschap voor het tweede (of derde) kind gratis! Onder de volgende voorwaarden:
  • Het geldt voor kinderen tot en met 20 jaar.
  • Het gaat om familieleden in de rechte lijn zoals: ouders, grootouders en kleinkinderen.

Voor leden met een bedrijf. Het betreft:

• een volledig lidmaatschap voor 2 personen
  • extra greenfeeé voor uw gasten
  • deelname aan de bedrijvendagen met introducé(e)
  • reclame via vermelding op bord in het clubhuis
    en op de website

Business Lidmaatschap is ook mogelijk voor 1 persoon:
 € 650,-- per jaar

Vrije Golfer  € 54,--

Dit lidmaatschap is bedoeld voor alle golfers, waaronder die spelers die bij Absolute Golf hun handicap 54.0 hebben gehaald. Golfclub Vught verzorgt voor de vrije golfers de handicap-registratie. Een vrije golfer kan op iedere golfbaan spelen tegen betaling van een green fee. Een vrije golfer kan niet deelnemen aan clubactiviteiten / wedstrijden van Golfclub Vught.

Niet spelend lid

€ 60,--
Inschrijfgeld (voor alle lidmaatschappen) geen

U kunt zich aanmelden via het inschrijfformulier.
Na ontvangst van het inschrijfformulier stuurt de ledenadministratie u een factuur. Als u gedurende het jaar lid wordt, betaalt u voor de resterende periode van het jaar.
Het lidmaatschap  gaat in op de dag dat de ledenadministratie uw inschrijving verwerkt (max. 3 dagen na inschrijving). Schrijft u in vóór de 16e van de maand dan bent u contributie verschuldigd over die gehele maand. Schrijft u in na de 15e van de maand dan betaalt u contributie vanaf de 1e van de volgende maand. Voorbeeld: U schrijft in op 10 februari, u betaalt vanaf 1 februari contributie. U schrijft in op 16 februari, u betaalt vanaf 1 maart contributie.
Het lidmaatschap loopt per kalenderjaar, maar kan gedurende het jaar afgenomen worden. Het lidmaatschap wordt zonder opzegging stilzwijgend verlengd voor het volgende kalenderjaar, tenzij de speler schriftelijk zijn lidmaatschap opzegt voor 1 december van het lopende jaar. Dit kan per email worden gedaan via ledenadministratie@golfclubvught.nl.
Na inschrijving ontvangt u een e-mail met de inloggegevens voor het ledengedeelte van de website. Uw lidmaatschapsbadge ligt enkele dagen later voor u klaar in het clubhuis. Deze dient u zichtbaar aan uw golftas te bevestigen.

U wordt ook als lid aangemeld bij de NGF. Uw digitale NGF-pas kunt u raadplegen

• bij MIJN GEGEVENS in het ledengedeelte van de website