Verslagen sponsor events

GESLAAGD EVENT VOOR BUSINESS LEDEN EN SPONSORS

Donderdag 25 april vond na langere tijd weer een sponsorevent plaats. De sponsorcommissie van golfclub Vught had haar best gedaan een leuke middag te organiseren. En daar slaagden de vier commissieleden in.

Golfen, kennismaken én lekker eten en drinken tijdens een borrel. Dat waren - naast een bespreking over de plannen van de commissie - de ingrediënten van de gezellige sponsormiddag, waarbij ongeveer 25 leden aanwezig waren.

Algon van Woensel, die samen met Peter van Rooij, Alex Brul en Jan Marten Boon het initiatief nam voor de netwerkbijeenkomst, kijkt terug op een mooie en succesvolle middag. “Dit is de eerste keer dat er een grote respons kwam op een uitnodiging van de commissie. We probeerden het voor het laatst vlak voor corona en kregen toen nauwelijks reacties. Dit keer is dat anders zoals je ziet.”
De voorzitter van de sponsorcommissie weet wel hoe dit komt. “We hebben de leden een papieren uitnodiging gestuurd en hebben iedereen nog even gebeld om hen persoonlijk uit te nodigen. En je ziet, dit heeft gewerkt.”
“Daarnaast geven wij onze leden de keuze uit drie sponsorpakketten”, gaat hij verder. Deze kan iedereen vinden op de website. Zo is er voor elke sponsor een passend en aantrekkelijk pakket. En vandaag horen we graag wat onze leden verder willen. We beginnen in elk geval met twee sponsorevents per jaar.”

WARM HART
Hans Krietemeijer, eigenaar van Dekri Auto’s, is een van de aanwezige business leden van Golfclub Vught. “Ik denk dat ik ongeveer 30 jaar lid ben van deze vereniging. En als sponsor ben ik een jaar of 20 betrokken”, vertelt hij. “Ik hou van het samen spelen en competitief bezig zijn. Het spel is leuk en er na afloop over praten ook: over de missers en de mooie ballen. Waarom ik sponsor ben? Ik draag de club een warm hart toe. En vandaag vind ik top, van mij mag er wel elke maand een dergelijke activiteit georganiseerd worden,” grapt hij.
Rob de Groot is namens zijn werkgever De Guldenberg aanwezig bij het sponsorevent. “Ik vind dit evenement een leuke manier en actieve manier om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik golf zelf ook en houd van deze spelvorm. En de borrel is ook gezellig.”